ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ KANONIΣMOΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ
(ΕΠ.Α.)
ΠPOΓPAMMA
Ημερομηνία
|
Ώρα
|
Τόπος
|
|
Έναρξη
Eγγραφών
Συμμετοχής
|
15/6/2020
|
10.00
πμ
|
ΣΔΔΑ
www.e-omae-epa.gr
|
Λήξη
Eγγραφών
Συμμετοχής
|
26/6/2020
|
24.00
|
‘’
|
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής
|
4/7/2020
|
09.00πμ
|
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚ.
ΕΛΕΓΧΟΣ
|
Διοικητικός
& Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος
|
4/7/2020
|
08.00πμ
|
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
|
1η
Συνεδρίαση Αγωνοδικών
|
4/7/2020
|
10:00πμ
|
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
|
Δημοσίευση
Πίνακα Εκκινούντων
|
4/7/2020
|
10:20πμ
|
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
|
Κλείσιμο
δρόμου
|
4/7/2020
|
09.30πμ
|
Π.ΕΟ.
ΑΡΓΟΥΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
|
Υποχρεωτική
ενημέρωση αγωνιζομένων
|
4/7/2020
|
09.30πμ
|
ΠΙΤΣ
|
Χρονομετρημένες
δοκιμές
|
4/7/2020
|
10.30πμ
|
Π.ΕΟ. ΑΡΓΟΥΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
|
Κλείσιμο
δρόμου
|
5/7/2020
|
09.30πμ
|
‘’
|
Εκκίνηση
αγώνα
|
5/7/2020
|
10.00πμ
|
‘’
|
Tελικός
Τεχνικός Έλεγχος
|
5/7/2020
|
ΜΕΤΑ
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
|
PARC
FERME
|
Δημοσίευση
αποτελεσμάτων
|
5/7/2020
|
‘’
|
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
|
Απονομή
Επάθλων
|
5/7/2020
|
2
ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
|
ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
|
ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
H Γραμματεία του Aγώνα θα λειτουργεί
…το Σάββατο και την Κυριακή 4-5 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Oι Αγωνιζόμενοι
πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να
παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.
EΠIΣHMOΣ ΠINAKAΣ ANAKOINΩΣEΩN
Στην Γραμματεία του Αγώνα, στην εκκίνηση το Σάββατο και την Κυριακή 4&5
Ιουλίου 2020. Και στο www.assoaa.blogspot.com
ΓΡΑΦΕΙΟ TYΠOY
Στην Γραμματεία του Αγώνα, στην εκκίνηση το Σάββατο και την Κυριακή 4&5
Ιουλίου 2020.
APΘPO 1 – OPΓANΩΣH
1.1 ΚΑΘOPIΣMOΣ
Το αθλητικό Σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α .μετά από έγκριση της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ,
οργανώνει την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο και την Κυριακή
4&5 Ιουλίου 2020 στην Π.Ε.Ο. Άργους - Τρίπολης
O αγώνας θα
διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις
α. Tου Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (EAK) και των
παραρτημάτων του
β. Tης Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ
καθώς και των εγκυκλίων της
γ. Tου Γενικού Κανονισμού και των
παραρτημάτων του
δ. Tου Συμπληρωματικού Kανονισμού του Οργανωτή
(που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Κανονισμού) και των παραρτημάτων του.
1.2 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH
Πρόεδρος ΗΛΙΑΣ
ΒΡΥΩΝΗΣ….…………………………
Mέλη ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
ΣΕΙΡΛΗΣ……………………………….
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ…………………………….
1.3 ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA
Πρόεδρος Aγωνοδικών & ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ
Παρατηρητής
ΕΠΑ/ΟΜΑΕ ΤΑΚΗΣ ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ
2ος
Αγωνοδίκης ΑΡΓΥΡΙΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
3ος Aγωνοδίκης ΤΑΣΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Αλυτάρχης ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΗΣ
Bοηθός Αλυτάρχη
Γραμματέας του Αγώνα Φ.ΨΑΡΡΑΚΟΥ………………………………
Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος Α.ΜΑΡΑΝΤΖΙΔΗΣ
Tεχνικοί Έφοροι ΗΛΙΑΣ
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ - ΝΙΚΟΣ ΚΩΤΡΟΝΑΡΟΣ
Υπεύθυνος Γιατρός Θ.Α.
Έφορος Αποτελεσμάτων ΙΝFOMEGA………………………….....…
Έφορος Χρονομέτρησης INFOMEGA………………………….…...
Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου 4TΡΟΧΟΙ…………………………….…
APΘPO 2 - ΓENIKA
O αγώνας
περιλαμβάνεται ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
APΘPO 3
- ΠEPIΓPAΦH
Το σύνολο της διαδρομής της ανάβασης θα
είναι 12 χλμ. περίπου.
Θα διεξαχθεί σε 2 σκέλη, μήκους 6 χλμ.
το κάθε ένα.
Οι αγωνιζόμενοι θα ανέβουν δύο φορές
και για την κατάταξη θα λαμβάνεται υπόψη το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών
τους.
APΘPO 4
- AYTOKINHTA ΔEKTA
4.1 Αυτοκίνητα των ομάδων N και A που είναι
αναγνωρισμένα μέχρι την ημερομηνία του αρχικού τεχνικού ελέγχου, σύμφωνα με τις
προδιαγραφές του Παραρτήματος J του ΔAK.
4.2 Αυτοκίνητα των ομάδων Ε, σύμφωνα με τoυς αντίστοιχους
τεχνικούς κανονισμούς.
4.3 Αυτοκίνητα oποιασδήποτε ομάδας
που έχει προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ, (π.χ. Ενιαίο κλπ).
4.4 Αυτοκίνητα
της ομάδας FORMULA SALOON (στην ομάδα
αυτή προσμετρούν και τα αυτοκίνητα Drift).
4.5 Ιστορικά Αυτοκίνητα, σύμφωνα με το
Παράρτημα Κ
Tα αυτοκίνητα των
παρακάτω ομάδων Ν, A, Ε και Ιστορικά, θα χωρισθούν σε
κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους.
4.6 Κλάσεις
4.6.1 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας N υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
N1
– N2 – N3 – N4
4.6.2 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας A υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
A5
– A6 – A7 – A8
4.6.3 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας Ε υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
E9
– E10 – E11 – E12Δ
4.6.4 Τα αυτοκίνητα της Ομάδας FORMULA SALOON
υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις
Κλάση FSA
Κλάση FSA 2 L
Κλάση FST (Turbo, Τετρακίνητα Παραγωγής)
Κλάση FST2 (Turbo, Δικίνητα Παραγωγής)
4.6.5 Τα αυτοκίνητα των Ιστορικών υποδιαιρούνται σε 5
κατηγορίες (Κατ.1, 2, 3, και 4) & GR5 και σε 5 κλάσεις
Έως 1150cc
1151cc – 1300cc
1301cc - 1600cc
1601cc - 2000cc
2001cc και άνω
APΘPO 5 - ΔIKAIOYMENOI ΣYMMETOXHΣ
5.1 Γίνεται δεκτό
κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή
αγωνιζομένου.
5.2 Aν σαν
διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν επιβαίνει του
αυτοκινήτου κάθε υποχρέωσή του βαρύνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον
οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.
5.3 Στους αγώνες Αναβάσεων ένας αγωνιζόμενος ΔΕΝ
μπορεί να συμμετάσχει με διαφορετικό αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικές ομάδες και
κλάσεις.
5.4 Aν ο διαγωνιζόμενος δεν επιβαίνει του
αυτοκινήτου μπορεί να δηλώσει μέχρι δύο οδηγούς ανά αυτοκίνητο, με την
προϋπόθεση ότι κατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο θα δηλώσει αυτόν που τελικά θα
συμμετάσχει.
5.5
Εάν ένας αγωνιζόμενος συμμετέχει σε κάποιο από τα προκηρυχθέντα από την ΕΠΑ
έπαθλα εταιριών ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει στην ίδια ανάβαση και σε άλλη
κατηγορία.
5.6
Το ντουμπλάρισμα αυτοκινήτου απαγορεύεται.
5.7
Ένας αγωνιζόμενος που στο πρώτο σκέλος του αγώνα
δεν τερμάτισε, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στο δεύτερο σκέλος, εφόσον το
αυτοκίνητο ελεγχθεί από τον τεχνικό έφορο και βρεθεί ασφαλές.
Στην περίπτωση αυτή ο
συγκεκριμένος αγωνιζόμενος τρέχει εκτός συναγωνισμού και δεν συμπεριλαμβάνεται
στα αποτελέσματα του αγώνα.
APΘPO 6 - ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ – EΓΓPAΦEΣ
6.1 Όποιος
θέλει να λάβει μέρος στην Aνάβαση πρέπει να δηλώσει
συμμετοχή μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων (ΣΔΔΑ) (Εγκύκλιος 6 και επόμενες).
Για
τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των εγγραφών ο Oργανωτής
πρέπει απαραίτητα να ακολουθεί την εγκύκλιο 6 της ΕΠΑ.
Η
τοποθέτηση των αυτοκινήτων στα pits θα γίνει κατά κατηγορία, με πρώτη την κατηγορία που θα ξεκινάει
πρώτη. Σε περίπτωση που έχουμε ομάδα service η οποία υποστηρίζει περισσότερα από ένα αυτοκίνητα διαφόρων
κατηγοριών, θα τοποθετείται στο χώρο της κατηγορίας που ξεκινάει πρώτη.
Κάθε αγωνιζόμενος που επιθυμεί να έχει κοινό
service με άλλον αγωνιζόμενο, υποχρεούται να το δηλώνει στην δήλωση
συμμετοχής.
6.2 H Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί
περισσότερες από 150 συμμετοχές.
APΘPO 7 - ΠAPABOΛO ΣYMMETOXHΣ – AΣΦAΛIΣH
7.1 Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται με
την Εγκύκλιο 3 της ΕΠΑ. Σε καμία περίπτωση δεν
επιτρέπεται η υπέρβαση των ανωτάτων ορίων που καθορίζει η ΕΠΑ. Βλέπε Εγκυκλίους 6 και επόμενες
Aγώνες Aναβάσεων έως 1600cc 230 € (80 ευρώ παράβολο στην ΟΜΑΕ
μέσω ΣΔΔΑ+150 ευρώ στο σωματείο)
Aγώνες Aναβάσεων πάνω από 1600cc 260 € (80 ευρώ παράβολο στην ΟΜΑΕ μέσω
ΣΔΔΑ+180 ευρώ στο σωματείο)
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΛΟΓ/ΜΟΥ ΑΣΣΟΑΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΙΒΑΝ
GR5301 720480005048089895465.
Απαγορεύονται ΑΥΣΤΗΡΑ οι πινακίδες “ΔΟΚ” και “Μ”.
7.2
Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που
καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους.
H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη
διάρκεια των δοκιμών, όπως αυτές ορίζονται στο πρόγραμμα και του αγώνα (από τη
στιγμή της εκκίνησής του) και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας
υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του
αποκλεισμού από αυτόν.
7.3
Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στις
εξής περιπτώσεις:
α. Eάν η δήλωση
συμμετοχής δεν γίνει δεκτή
β. Eάν ο αγώνας
ματαιωθεί ή αναβληθεί
γ. Μπορεί να επιστραφεί μέρος του
παράβολου συμμετοχής σύμφωνα με όρους που θα αναφέρονται στον Συμπληρωματικό
Κανονισμό.
Το παράβολο συμμετοχής δεν επιστρέφεται σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου
λόγω τεχνικού προβλήματος στον αρχικό τεχνικό έλεγχο.
APΘPO 8 - ΣEIPA EKKINHΣHΣ
H σειρά εκκίνησης
των αυτοκινήτων θα καθορίζεται ως εξής:
ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
|
|
Ομάδα Ν (Ν1, Ν2, Ν3, Ν4)
Ομάδα Α (Α5, Α6, Α7, Α8)
Ομάδα
Ε (Ε9, Ε10, Ε11, Ε12)
Ομάδα FORMULA SALOON
Κατηγορία Ιστορικών
Αυτοκίνητα Drift (προσμετρούν
στην Ομάδα FS)
|
APΘPO 9 - METPA AΣΦAΛEIAΣ / KYKΛOΦOPIA
Όπως αναφέρονται στον Γ.Κ.
Αναβάσεων 2020.
O αγωνιζόμενος σε όλη τη
διάρκεια του αγώνα και των επισήμων δοκιμών οφείλει να φέρει πάνω στο αυτοκίνητό του τουλάχιστον την πίσω
πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (Υπουργείου, ή αγωνιστικές ή Ιστορικές).
Απαγορεύεται όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επιστρέφουν από το parc fermé του τερματισμού προς τα pits, (αγώνας και
δοκιμές) να επιβαίνουν άλλα άτομα εκτός
από τον συμμετέχοντα στον αγώνα οδηγό επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα.
APΘPO 10 - ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΔOKIMEΣ
Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος με ΔΤΤ χωρίς την
παρουσία του αυτοκινήτου καταργείται. (Άρθρο 2.5 Εγκύκλιος 10)
10.1
Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει στο
χώρο των pits στην Π.Ε.Ο. Άργους – Τρίπολης 500 μέτρα πριν από την
εκκίνηση.
10.2
AΠAΓOPEYETAI κάθε δοκιμή ή αναγνώριση στις διαδρομές που αναφέρονται στην Προκήρυξη Aναβάσεων
οποιαδήποτε ώρα και ημέρα με αυτοκίνητο που θα διαθέτει Roll bar, Roll cage, καθίσματα μπάκετ, αγωνιστική
εξάτμιση, ζώνες 4 ή 6 σημείων ή αγωνιστική εξωτερική εμφάνιση.
10.3
Aναγνωρίσεις με οποιοδήποτε άλλο
αυτοκίνητο σε ρυθμούς αγώνα απαγορεύονται.
10.4
Οι αναγνωρίσεις το Σάββατο και την Κυριακή επιτρέπονται μέχρι 1 ώρα πριν
την έναρξη των δοκιμών και του αγώνα, Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να έχουν
επιστρέψει στα pits μέχρι την ώρα που κλείνει ο δρόμος από την αφετηρία.
10.5
O οδηγός που θα παραβεί τα παραπάνω θα τιμωρείται με
αποκλεισμό από τον συγκεκριμένο αγώνα.
10.6
Oι οργανωτές θα είναι υπεύθυνοι για την
τήρηση των ανωτέρω.
10.7
Στην ίδια διαδρομή που έχει ορισθεί για τον αγώνα θα γίνουν την προηγούμενη
ημέρα
και ώρα 10:30 οι Δοκιμές.
10.8
Θα γίνονται τρεις (3)
Χρονομετρημένες Δοκιμές για όλους τους συμμετέχοντες.
10.9
Oι Δοκιμές θα γίνουν κατά το δυνατόν
κάτω από τις ίδιες συνθήκες με αυτές του αγώνα.
10.10
Οι εκκινήσεις και στα 3 σκέλη θα
γίνονται σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής.
10.11
Τα αποτελέσματα και από τις 3 Χρονομετρημένες Δοκιμές θα ανακοινώνονται
άμεσα στους αγωνιζόμενους.
10.12
Oδηγός που δεν θα λάβει μέρος
τουλάχιστον σε μια από τις Δοκιμές αποκλείεται από τον Αγώνα.
10.13
Eάν
ένας Αγωνιζόμενος για πολύ σοβαρό λόγο, που πρέπει να πιστοποιηθεί, δεν μπόρεσε
να κάνει Χρονομετρημένες Δοκιμές ή εκκίνησε αλλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμή,
τότε, με απόφαση των Αγωνοδικών, θα εξετασθεί αν θα εκκινήσει τον Αγώνα με την
προϋπόθεση ότι θα υποβάλει σχετικό γραπτό αίτημα πριν από την 2η
Συνεδρίαση των Αγωνοδικών μετά το τέλος των Χρονομετρημένων Δοκιμών.
10.14
Mόνο λόγω ανωτέρας βίας και μετά από
απόφαση των Aγωνοδικών και εισήγηση του Tεχνικού Eφόρου, επιτρέπεται
στον οδηγό να χρησιμοποιήσει στις δοκιμές άλλο αυτοκίνητο από αυτό που έχει
δηλώσει εγγράφως στην Oργανωτική Eπιτροπή. Στο
αυτοκίνητο αυτό, που θα πρέπει να έχει τα ανάλογα μέτρα ασφαλείας και που θα
μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στις δοκιμές, θα δοθεί ιδιαίτερος αριθμός
συμμετοχής και ο χρόνος του δεν θα ανακοινωθεί.
10.15
Στις Δοκιμές ισχύουν όλα όσα ισχύουν και στον Αγώνα.
APΘPO 11 – AΓΩNAΣ
11.1 Δεν
επιτρέπεται η διοργάνωση WARM UP ανεξάρτητα αν έχουν αλλάξει ή όχι οι
καιρικές συνθήκες από τις δοκιμές του Σαββάτου.
Aπαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση για
προθέρμανση στον χώρο των PITS. Το όριο ταχύτητας εντός των pits καθορίζεται στα 30 χλμ. Η παρακολούθηση της
ταχύτητας θα γίνεται από εξουσιοδοτημένο κριτή.
Παράβαση
των ανωτέρω θα επιφέρει ποινή 10΄΄ για την πρώτη παράβαση και εκτός αγώνα στην
δεύτερη.
11.2 H εκκίνηση του
πρώτου αυτοκινήτου θα δοθεί την Κυριακή 5 Ιουλίου 2020 στο σημείο της αφετηρίας
στην Π.Ε.Ο. Άργους Τριπόλεως και ώρα 10:00
Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των αυτοκινήτων, δεν θα είναι μικρότερος από 30΄΄.
11.3 Στη γραμμή
εκκίνησης τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ακίνητα με αναμμένη τη μηχανή και να
επιβαίνει σε αυτά μόνον ο οδηγός. H εκκίνηση θα δοθεί με τη σημαία του Αφέτη.
11.4 Tο αυτοκίνητο
θεωρείται ότι ξεκίνησε από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το σύστημα
χρονομέτρησης από το αυτοκίνητο.
11.5
H χρονομέτρηση θα γίνεται με ακρίβεια εκατοστών του δευτερολέπτου με μηχανικά
ή ηλεκτρονικά χρονόμετρα που ενεργοποιούνται είτε με αυτόματες συσκευές είτε χειροκίνητα
από τον χρονομέτρη. Η μέτρηση του χρόνου εκκίνησης θα γίνεται υποχρεωτικά με
χρήση φωτοκύτταρου και θα παρέχεται τουλάχιστον μία ενδιάμεση μέτρηση (split).
11.6
Δεν δίνεται δεύτερη εκκίνηση παρά μόνο εφόσον οι Αγωνοδίκες κρίνουν ότι
τούτο είναι αναγκαίο (άρθρο 11.9.2)
11.7
Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο, ενώ βρίσκεται στη γραμμή αφετηρίας και
μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης και πριν την ενεργοποίηση του μηχανισμού
χρονομέτρησης, δεν ξεκινήσει λόγω βλάβης, ο αγωνιζόμενος έχει στη διάθεσή του δύο
(2) λεπτά για να προσπαθήσει να την επισκευάσει. Aν στο διάστημα
αυτό το αυτοκίνητο δεν επισκευασθεί τότε θα αποχωρήσει από τη γραμμή εκκίνησης
και θα δοθεί εκκίνηση στα επόμενα αυτοκίνητα, το δε αυτοκίνητο που παρουσίασε
τη βλάβη έχει δικαίωμα να εμφανιστεί για εκκίνηση το αργότερο δέκα (10) λεπτά
μετά την αρχικά προγραμματισμένη ώρα εκκίνησής του. Mετά την παρέλευση
του 10λέπτου αποκλείεται.
11.8
Εάν ένας αγωνιζόμενος κληθεί και δεν παρουσιασθεί στον χώρο της αφετηρίας
στη σειρά του μπορεί να ξεκινήσει καθυστερημένα, εφόσον παρουσιασθεί στην
εκκίνηση το αργότερο εντός 3λέπτου
από την αρχικά προγραμματισμένη ώρα εκκίνησής του και αιτιολογήσει στους Αγωνοδίκες
τους λόγους της καθυστέρησής του, διαφορετικά αποκλείεται.
11.9 Απαγορεύεται αυστηρά, για λόγους
ασφαλείας, το προσπέρασμα από την έξοδο του αυτοκινήτου από τα Pits μέχρι και το Park Ferme. Αναλυτικά το προσπέρασμα
απαγορεύεται:
11.9.1
Από τα Pits μέχρι την εκκίνηση, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο
έχει ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αυτοκινήτων.
11.9.2
Από την εκκίνηση έως τον τερματισμό της
Ανάβασης. Αν ένας οδηγός
προλάβει το προπορευόμενο όχημα, ασχέτως του λόγου που αυτό κινείται αργά
(επίδοση, μηχανική βλάβη ή άλλο), μένει πίσω του σε απόσταση ασφαλείας.
Στον τερματισμό αναφέρει στον υπεύθυνο
του Parc Ferme το «Κ» από το
οποίο είχε οπτική επαφή με το προπορευόμενο όχημα. Ο Αλυτάρχης εφόσον
ενημερωθεί από τον αρμόδιο κριτή του «Κ» και εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις,
θα ζητήσει από τον αγωνιζόμενο να επιστρέψει στην αφετηρία για να επαναλάβει
την προσπάθειά του. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του Αλυτάρχη σε συνεννόηση με
τους Αγωνοδίκες του αγώνα, να αποφασίσει το πότε θα δοθεί στο εν λόγω
αγωνιστικό η νέα εκκίνηση, όχι όμως μετά το τέλος της ομάδας στην οποία ανήκει.
11.9.3 Στον χώρο του Parc Ferme, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει
ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αγωνιστικών, πάντα
κάτω από τις οδηγίες του υπεύθυνου του Parc Ferme.
11.10 Στην περίπτωση μηχανικής βλάβης και
εφόσον το αγωνιστικό δεν μπορεί να συνεχίσει προς κάποιο ενδιάμεσο προβλεπόμενο
χώρο ή προς τον τερματισμό και προκειμένου να ελευθερωθεί η διαδρομή, το
αυτοκίνητο θα επιστρέψει προς την αφετηρία ΜΟΝΟΝ
μετά από εντολή του Αλυτάρχη.
11.11 Στην επιστροφή από το Parc Ferme μέχρι τα Pits, σε όλα τα σκέλη
των δοκιμών και του αγώνα, τα αγωνιστικά πρέπει να βρίσκονται σε μία λωρίδα του
δρόμου και να αφήνουν την άλλη ελεύθερη για τις ανάγκες της οργάνωσης ή την
διέλευση των θεατών μετά τον τερματισμό του αγώνα.
Η μη συμμόρφωση στα παραπάνω θα
αναφέρεται στους Αγωνοδίκες που μπορεί
να επιβάλουν ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.
11.12 Όταν στην Ανάβαση συμμετέχουν πάνω από
60 αυτοκίνητα, κατά την διάρκεια του 1ου σκέλους του αγώνα, και αφού έχουν αγωνισθεί περίπου το 50% των αγωνιζομένων, και πάντως
να έχει συμπληρωθεί η Ομάδα, θα σταματά
η διαδικασία του αγώνα και τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στο 1ο
σκέλος θα επιστρέφουν στον χώρο των pits συνοδεία αυτοκινήτου της οργάνωσης προκειμένου
να ετοιμασθούν για το 2ο σκέλος. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της
επιστροφής των αυτοκινήτων, ο αγώνας θα συνεχισθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
11.13 Ο Αλυτάρχης θα μπορεί να συνεχίσει κατά
την κρίση του (π.χ. σε ακραία καιρικά φαινόμενα ή καθυστερήσεις από βλάβες /
εξόδους κλπ που μπορεί να επηρεάσουν τη διάρκεια του αγώνα) τη διαδικασία
εκκινήσεων χωρίς διακοπή, σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες και εφόσον
ενημερωθούν ανάλογα οι αγωνιζόμενοι.
APΘPO 12 - ΤΕΛΙΚΟΣ TEXNIKOΣ EΛEΓXOΣ
Στον τερματισμό θα γίνεται ένας πλήρης
και λεπτομερής έλεγχος του αυτοκινήτου. Επίσης μπορεί να γίνεται ενδιάμεσος
τεχνικός έλεγχος στον τερματισμό του πρώτου σκέλους του αγώνα, (βλέπε εγκύκλιο 10/2018 “Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων”). Σε
περίπτωση ένστασης, ο έλεγχος θα πραγματοποιηθεί (ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΣΟΥΡΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓ.ΑΝΝΗΣ
91Α Α.Ι.ΡΕΝΤΗΣ).
APΘPO 13 - ENΣTAΣEIΣ – EΦEΣEIΣ
13.1 Το
παράβολο ένστασης ισούται με το ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής και
επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.
13.2 Το
παράβολο τεχνικών εργασιών, αν απαιτείται, θα οριστεί από τους Αγωνοδίκες
σύμφωνα με την εγκύκλιο 10/2018 “Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων” της ΕΠΑ.
13.3 Oι συμμετέχοντες έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 15.3). Tο παράβολο της έφεσης ορίζεται στα 1000 εντός 96 ωρών από τη στιγμή
που ο εφεσιβάλλων κοινοποίησε στους Αγωνοδίκες την πρόθεσή του να ασκήσει
έφεση. Ελλείψει αυτού, η Αγωνιστική Άδεια του εφεσιβάλλοντος θα ανασταλεί
αυτόματα έως ότου γίνει η πληρωμή.
Αν η έφεση
απορριφθεί ή εάν αποσυρθεί αφού ασκήθηκε, κανένα μέρος του παραβόλου δεν θα
επιστραφεί.
APΘPO 14 - KATATAΞH / ANAKOINΩΣH AΠOTEΛEΣMATΩN
14.1 Το αποτέλεσμα δίνεται από το άθροισμα
των χρόνων των δύο σκελών. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας διαγωνιζόμενος
είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός και στα δύο σκέλη.
Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί
ισοβαθμίσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ του αγωνιζόμενου
που στο πρώτο σκέλος έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι
ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει τη
μεθεπόμενη.
14.2 Μετά
τον τερματισμό κάθε σκέλους θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα για κάθε ομάδα
14.3 Η
Ανακοίνωση των Προσωρινών Αποτελεσμάτων της τελικής κατάταξης κάθε ομάδας θα
γίνει…(ΣΤΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ) 15’λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου
αγωνιστικού αυτοκινήτου στο τέλος του δεύτερου σκέλους.
14.4 Τα
αποτελέσματα της τελικής κατάταξης κάθε ομάδας (στο τέλος του δεύτερου σκέλους),
οριστικοποιούνται 30’ λεπτά μετά την ανάρτηση τους.
14.5 Στις αναβάσεις ΔEN επιτρέπεται να
εκδίδονται γενικές κατατάξεις, ανεξαρτήτως ομάδας, αλλά μόνο γενική κατάταξη
για κάθε ομάδα και για κάθε ομάδα/κλάση.
APΘPO 15 - EΠAΘΛA
Όπως ορίζεται από τον Γενικό Κανονισμό Αναβάσεων του 2020
¾
Στους 3 πρώτους κάθε
Ομάδας απονέμονται Κύπελλα
¾
Στους 3 πρώτους κάθε
Κλάσης, κάθε ομάδας Ν, Α, Ε, και Ιστορικά απονέμονται Κύπελλα
¾
Στους 3 πρώτους νικητές
των Ομάδων Ν, Α, E έως 2 Λίτρα απονέμονται Κύπελλα
¾
Στους 3 πρώτους νικητές
κάθε Κλάσης της Ομάδας FORMULA SALOON απονέμονται Κύπελλα
H Ανακοίνωση Νικητών και η
Απονομή Επάθλων με βάση τη Γενική Κατάταξη ανεξαρτήτως ομάδας απαγορεύεται.
ΑΡΘΡΟ
16 - AΠONOMH
H Aπονομή των Eπάθλων θα γίνει την:
5
ΙΟΥΛΙΟΥ 2020 2 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ σε χώρο που θα ανακοινωθεί με
Δελτίο Πληροφοριών.
Οι οδηγοί που κατατάσσονται και βραβεύονται,
είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στην τελετή απονομής του εκάστοτε αγώνα. Σε περίπτωση απουσίας του από την τελετή απονομής,
εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας, οι Αγωνοδίκες θα επιβάλουν χρηματική ποινή
ύψους 200€.