
|
21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
AME :039/28.03.2018
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΠ.Α.)

ΠPOΓPAMMA
|
Ημερομηνία
|
Ώρα
|
Τόπος
|
Έναρξη Eγγραφών
Συμμετοχής
|
Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018
|
08:00
|
Γρ.Λαμπράκη 25 Αγ.Δημήτριος
|
Λήξη Eγγραφών
Συμμετοχής
|
Παρασκευή 13 Απριλίου 2018
|
21:00
|
Γρ.Λαμπράκη 25 Αγ.Δημήτριος
|
Διανομή βιβλίου Διαδρομής (Road Book)
|
Παρασκευή 13 Απριλίου 2018
|
21:00
|
Γρ.Λαμπράκη 25 Αγ.Δημήτριος
|
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων
|
Τρίτη 17 Απριλίου
2018
|
10:00
|
Γραμματεία του Αγώνα
|
Λήξη Αναγνωρίσεων
|
Σάββατο 21 Απριλίου 2018
|
13:00
|
|
Διανομή εντύπων και αριθμών
συμμετοχής
|
Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
|
17:00-19:30
|
ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
|
Διοικητικός έλεγχος
|
Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
|
17:00-19:30
|
ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
|
Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος και
έλεγχος/σφράγιση των turbo
|
Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
|
17:00-19:30
|
ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
|
1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών
|
Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
|
20:00
|
ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
|
Δημοσίευση πίνακα πληρωμάτων δεκτών
να εκκινήσουν / ωράρια εκκίνησης
|
Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
|
20:30
|
Γραμματεία του Αγώνα
|
Εκκίνηση αγώνα
|
Σάββατο 21 Απριλίου 2018
|
16:00
|
ΣΕΧ Ο στο service park
|
Τερματισμός
|
Σάββατο 21 Απριλίου 2018
|
22:45
|
ΠΛΑΤΕΙΑ
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
|
Tελικός Τεχνικός
Έλεγχος
|
Σάββατο 21 Απριλίου 2018
|
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
|
ΠΛΑΤΕΙΑ
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
|
Ανακοίνωση προσωρινής τελικής
κατάταξης
|
Σάββατο 21 Απριλίου 2018
|
30’ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΤΩΝ
ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ
|
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΘΡΑΚ/ΝΩΝ
|
Απονομή Επάθλων
|
Σάββατο 21 Απριλίου 2018
|
24:00
|
ΠΛΑΤΕΙΑ
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
|
ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
H Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή
18:00-22:00, Γρ.Λαμπράκη 25 Αγ.Δημήτριος στα τηλέφωνα 6974759800, 6977423771
& 6936767656.
Oι αγωνιζόμενοι
πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν
τα Δελτία Πληροφοριών.
EΠIΣHMOΣ ΠINAKAΣ ANAKOINΩΣEΩN
Έως την Παρασκευή 20 Απριλίου 2018 ο επίσημος πίνακας ανακοινώσεων θα
βρίσκεται στο χώρο της Γραμματείας Γρ.Λαμπράκη 25 Αγ.Δημήτριος. Το Σάββατο 21 Απριλίου 2018 θα βρίσκεται στο χώρο της γραμματείας του
αγώνα στην πλατεία Θρακομακεδόνων. Το Σάββατο 21 Απριλίου 2018 θα λειτουργεί
παράρτημα της Γραμματείας στο χώρο του SERVICE PARK.
ΓΡΑΦΕΙΟ
TYΠOY
Έως την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2018 το γραφείο τύπου θα λειτουργεί στην οδο
Γρ.Λαμπράκη 25 Αγ.Δημήτριος. Το Σάββατο 21 Απριλίου θα βρίσκεται στο χώρο της γραμματείας του αγώνα στην
πλατεία Θρακομακεδόνων.
SERVICE PARK και PARC FERME
To service park θα είναι στο parking του Ολυμπιακού
Χωριού και το Parc ferme στην πλατεία
Θρακομακεδόνων.
OPΓANΩΣH
APΘPO 1 - ΟΡΓΑΝΩΣΗ
O αγώνας θα διεξαχθεί
σύμφωνα με τις διατάξεις
α. Tου Eθνικού Aθλητικού
Kανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του
β. Tης Προκήρυξης Πρωταθλημάτων
της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ καθώς και των εγκυκλίων της
γ. Tου Γενικού Κανονισμού
και των παραρτημάτων του
δ. Tου παρόντος Συμπληρωματικού
Kανονισμού (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Κανονισμού) και των παραρτημάτων
του.
Οι τροποποιήσεις, προσθήκες ή/και διορθώσεις στον Συμπληρωματικό
Κανονισμό θα ανακοινωθούν με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών
που θα εκδοθούν από τον Οργανωτή ή τους Αγωνοδίκες σε χαρτί κίτρινου χρώματος.
1.1 KAΘOPIΣMOΣ
Oνομασία
του αγώνα: 5o Athens Rally
Sprint
Oργανωτής: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Ημερομηνία
διεξαγωγής: Σάββατο 21 Απριλίου 2018
1.2 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH
Πρόεδρος Ιωάννης .Μεσημέρης
Mέλη Αγγελος Ζήβας, Νίκος
Παπαδόπουλος
1.3 ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA
Πρόεδρος Aγωνοδικών Αθανασίου Τάσος
1ος
Αγωνοδίκης Μελετόπουλος
Λώρης
2ος Aγωνοδίκης Δαφνομύλης Μιχάλης
Παρατηρητής
ΕΠΑ/ΟΜΑΕ Αθανασίου Τάσος
Aλυτάρχης Κέπετζης Ιωάννης
Γραμματέας
του αγώνα Καραμανίδου
Κωνσταντίνα
Επικεφαλής
Τεχνικός Έφορος Μαραντζίδης Αλέξης
Tεχνικοί Έφοροι
Οικονόμου Δημήτρης
Υπεύθυνος
σχέσεων με Κανέλλου Αναστασία
αγωνιζομένους
Επικεφαλής
ασφαλείας Πλέσσας Νίκος
Υπεύθυνος Τύπου Δημητροκάλης
Ιωάννης
Επικεφαλής
γιατρός Παππάς Νίκος
Υπεύθυνος Service Park Κορμαζόπουλος
Τάσος
Υπεύθυνος
Αποτελεσμάτων Infomega
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
|
Αναστασία Κανέλλου
Ο Υπεύθυνος Σχέσεων με τους αγωνιζόμενους θα είναι παρών στον Τεχνικό
Έλεγχο, στην Εκκίνηση, στο Service Park και στον
Tερματισμό.
ΓENIKOI OPOI
APΘPO 2 - ΓENIKA
2.1 Κύπελλο Ραλλύ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος
Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων
RALLY CUP ΕΝΙΑΙΟ SKODA
ΑΡΘΡΟ 3 - ΠEPIΓPAΦH
3.1 Συνολικό μήκος του αγώνα 154,6
χλμ
3.2 Σύνολο χιλιομέτρων Ε.Δ. 43,59
χλμ
3.3 Τύπος
οδοστρώματος της Ε.Δ. άσφαλτος
3.4 Αριθμός
τμημάτων διαδρομής (3)
τρία
APΘPO 4 - ΔEKTA AYTOKINHTA
4.1 Αυτοκίνητα Κατηγορίας C1, C2, C3, C4, C5, C6 και C7
4.2 Αυτοκίνητα των Κατηγοριών Ιστορικών (Παράρτημα Κ)
4.3 Αυτοκίνητα Αντοχής Εκτός Δρόμου Ομάδων (Τ1, Τ2, Τ3, Τ8 και Ζ1)
4.4
Αυτοκίνητα Ενιαίο ΣΟΑΑ
ΑΡΘΡΟ 5 - ΔHΛΩΣEIΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – EΓΓPAΦEΣ
5.1 (Δηλώσεις γίνονται μέσω Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων-ΣΔΔΑ.
5.2 Η δήλωση,
μαζί με το παράβολο συμμετοχής και εφόσον έχει πληρωθεί το παράβολο
ασφάλισης
στο ΣΔΔΑ, πρέπει να φτάσει στη γραμματεία μέχρι την Παρασκευή 13 Απριλίου
2018 και
ώρα 21:00. Tα
στοιχεία που αφορούν στον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι
το τέλος
του διοικητικού ελέγχου 19/04/2018 και ώρα 19:30.
5.3 Εάν η δήλωση
έχει σταλεί με fax τότε η
πρωτότυπη πρέπει να φτάσει στον οργανωτή το
αργότερο
μέχρι τον διοικητικό έλεγχο.
5.4 Η Οργανωτική
Επιτροπή έχει το δικαίωμα με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, να αρνηθεί
την
εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζόμενου/συμμετέχοντα ή οδηγού γνωρίζοντάς του τους
λόγους
άρνησής της (ΕΑΚ Άρθρο 74). Η απόρριψη πρέπει να γνωστοποιηθεί στον
ενδιαφερόμενο εγγράφως το αργότερο εντός της πρώτης
εργάσιμης μέρας μετά το κλείσιμο
των
εγγραφών.
5.5
Αγώνας που έχει λιγότερες από 20 συμμετοχές και ανήκει σε
κάποιον προκηρυγμένο θεσμό της ΟΜΑΕ, θα ματαιώνεται.
ΑΡΘΡΟ 6 - ΠAPABOΛA ΣYMMETOXHΣ - AΣΦAΛIΣH
6.1 Tα παράβολο συμμετοχής
καθορίζεται σε 210 ευρώ εκ των οποίων 70 ευρώ κατατίθενται μέσω ΣΔΔΑ για την
ασφάλιση. To
παράβολο συμμετοχής χωρίς προαιρετική διαφήμιση ορίζεται σε 310 ευρώ.
6.2 H δήλωση συμμετοχής γίνεται
δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής.
6.3 Tο παράβολο συμμετοχής
επιστρέφεται εξ ολοκλήρου:
6.3.1 Σε
υποψήφιους που η συμμετοχή τους δεν έγινε δεκτή.
6.3.2 Σε περίπτωση που ματαιωθεί ο αγώνας.
6.3.3 Σε περίπτωση που αναβληθεί ο αγώνας.
6.3.4 Το
παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου
λόγω τεχνικού προβλήματος στον αρχικό τεχνικό έλεγχο.
6.4 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και
η ασφάλεια του διαγωνιζομένου για την έναντι τρίτων αστική ευθύνη αυτού.
6.5
H ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή της εκκίνησης, παύει
δε να ισχύει μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων ή από τη στιγμή της
εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
6.6
Τα αυτοκίνητα των service, τα βοηθητικά και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται
στις αναγνωρίσεις, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες
του οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές του αγώνα και κατά
συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα.
ΑΡΘΡΟ 7 - ΔIAΦHMIΣEIΣ
7.1
Τοποθέτηση ταινιών
Επιτρέπεται η
τοποθέτηση ταινίας φάρδους το πολύ 15 cm
στο επάνω τμήμα του παρμπρίζ, εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού. Επιτρέπεται
η τοποθέτηση μίας ταινίας φάρδους 15
cm
το πολύ στο πίσω παρμπρίζ.
7.2
Απαγορεύεται η τοποθέτηση ημιδιαφανούς διαφήμισης στο
πίσω παρμπρίζ (one way vision).
7.3
Υποχρεωτική
διαφήμιση
Oι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες
του Pάλλυ διατίθενται
για τη διαφήμιση των οργανωτών.
7.4
Προαιρετική
Διαφήμιση
7.4.1 Ο οργανωτής μπορεί να απαιτήσει οι
συμμετέχοντες να φέρουν επιπλέον προαιρετική διαφήμιση. Εάν ένας συμμετέχων
αρνηθεί αυτή τη διαφήμιση, το παράβολο συμμετοχής του δεν μπορεί να αυξηθεί
περισσότερο από το διπλάσιο.
7.4.2 Σε περίπτωση που η προαιρετική διαφήμιση,
αφορά κατασκευαστή αυτοκινήτων, ελαστικά, καύσιμα ή λιπαντικά, ο οργανωτής δεν
μπορεί να απαιτήσει από τον αγωνιζόμενο / συμμετέχοντα αυξημένο παράβολο
συμμετοχής, εάν ο αγωνιζόμενος την αρνηθεί.
7.4.3 Εάν η προαιρετική διαφήµιση ανακοινωθεί µε
δελτίο πληροφοριών και αντιβαίνει µε τη διαφήµιση του συµµετέχοντα, ο
συµµετέχων µπορεί να αρνηθεί αυτή την προαιρετική διαφήμιση χωρίς να πληρώσει
επιπλέον παράβολο.
7.4.4 Οι συμμετέχοντες που αποδέχονται την
προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να κρατήσουν κενό τον
σχετικό χώρο.
Η θέση της
προαιρετικής διαφήμισης είναι στα δύο μπροστινά φτερά. Οι διαστάσεις αυτής
είναι 25 εκ. Χ 15 εκ. περίπου.
ΑΡΘΡΟ 8 - ΑΡΙΘΜΟΙ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ
8.1 Αριθμοί Συμμετοχής Πόρτας
8.1.1 Δύο αριθμοί συμμετοχής για τις μπροστινές πόρτες μήκους 70cm και ύψους 20cm. Κάθε τέτοιο πανώ θα περιλαμβάνει μία μαύρη ματ επιφάνεια για τον αριθμό συμμετοχής.
Οι αριθμοί θα έχουν κίτρινο φωσφορίζον χρώμα (PMS 803), ύψους 14cm και
πάχους 2cm. Το υπόλοιπο αυτού του πανώ μένει για τον οργανωτή.
Η επάνω πλευρά του πανώ πρέπει να απέχει 7 – 10 cm από το κάτω άκρο του
παραθύρου.
8.1.2 Κάθε πανώ θα τοποθετείται οριζόντια στη μπροστινή άκρη κάθε μπροστινής πόρτας,
με
τον αριθμό μπροστά (στην πλευρά του μεντεσέ)..
8.1.3 Σε απόσταση 10cm γύρω από το πανώ δεν επιτρέπεται να τοποθετείται καμία άλλη σήμανση.
8.2 Πίσω Πλαϊνά
Παράθυρα
Δύο αριθμούς για κάθε πίσω πλαϊνό παράθυρο, ύψους 20cm και πάχους τουλάχιστον 2,5cm σε φωσφορίζον κίτρινο χρώμα (PMS 803), σε διαφανές φόντο, που μπορεί να είναι ανακλαστικοί. Αυτοί οι αριθμοί θα τοποθετηθούν στο επάνω τμήμα των πίσω πλαϊνών παραθύρων, σε συνάρτηση με τα ονόματα
οδηγού και συνοδηγού.
8.3 Ονόματα
Πληρώματος
Το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού,
πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Και από τις δύο πλευρές το όνομα του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πάνω και κάτω του συνοδηγού. Σημειώνεται
ότι εκτός από τα ονόματα οδηγού/συνοδηγού, τον αριθμό συμμετοχής και την
Ελληνική σημαία, δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικών ή άλλων
αυτοκόλλητων στα πλαϊνά παράθυρα.
Tα ονόματα του πληρώματος πρέπει να είναι ευκρινώς γραμμένα.
- Συνιστάται η
πιο διαδεδομένη και ευκρινής γραφή, “HELVETICA”. Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
-
Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
-
Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος από 0,7 έως 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό).
Σε περίπτωση θραύσης ενός παραθύρου κατά τη διάρκεια του αγώνα, δεν θα επιβάλλεται ποινή για την έλλειψη των ονομάτων του πληρώματος.
Η μη τήρηση των άρθρων 14 &
15 του Γ.Κ.Ρ. θα επισύρουν χρηματικές ποινές κατά την κρίση των Αγωνοδικών.
ΑΡΘΡΟ 9 – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
9.1. Διάρκεια
ΟΙ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΛΗΓΟΥΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 21/04/2018 ΚΑΙ ΩΡΑ 13:00 μμ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑ τις 13.00
μμ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ
ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ 9.4.
9.2 Κανονισμοί
που αφορούν όλα τα πληρώματα:
9.2.1
Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων
πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι
της περιοχής.
9.2.2
Η ΕΠΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία,
τη συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.
9.2.3
Η μέγιστη ταχύτητα είναι 70 χλμ/ώρα, εκτός αν οι
πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας.
9.2.4
Σε όλους τους αγώνες επιτρέπεται η οδήγηση με φορά
αντίθετη από αυτήν του αγώνα, με την προϋπόθεση ότι θα γίνονται σεβαστά τα
δικαιώματα των υπολοίπων χρηστών του δρόμου.
Τονίζεται ότι οι
αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κλείνουν με οποιοδήποτε τρόπο και
οποιαδήποτε στιγμή το δρόμο της Ε.Δ. προκειμένου να κάνουν την αναγνώριση.
9.2.5
Απαγορεύεται το
βάψιμο και το μαρκάρισμα των παρυφών του δρόμου με σπρέι ή άλλο μέσο.
Θα αφαιρεθούν από την οργάνωση όλα τα
σημάδια πριν την εκκίνηση του αγώνα.
9.2.6
Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά
υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και θα επισύρουν τις ποινές
που αναφέρονται στο άρθρο 9.4.
9.3 Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων και Περιορισμοί:
9.3.1 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
9.3.2 Επιτρέπονται αυτοκίνητα
συμβατικά ή τύπου Jeep έως 2500cc,
ατμοσφαιρικά ή έως 1600cc turbo.
9.3.3 Το αυτοκίνητο
πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.
9.3.4 Ο κινητήρας πρέπει
να είναι σειράς παραγωγής.
9.3.5 Το κιβώτιο
ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.
9.3.6 H εξάτμιση πρέπει
να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια
θορύβου της χώρας.
9.3.7 Οι αναρτήσεις
είναι ελεύθερες.
9.3.8 Οι ζώνες ασφαλείας
πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
9.3.9 Αγωνιστικά
εξαρτήματα (rollbar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ.) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.
9.3.10 Τα μπάκετ
καθίσματα επιτρέπονται.
9.3.11 Οι ζάντες είναι
ελεύθερες.
9.3.12 Το πλήρωμα μπορεί
να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη).
9.3.13 Σε όλους τους
αγώνες επιτρέπονται τα εξής: ποδιά που θα καλύπτει μόνο τον χώρο κάτω από τον
κινητήρα και μπάρα θόλων.
9.3.14 Σε όλους τους
αγώνες τα ελαστικά είναι ελεύθερα, εκτός από slick και σταμπωτά.
9.4 Ποινές
Στους παραβάτες
όλων των ανωτέρω άρθρων, μετά από καταγγελία από την Οργάνωση, την ΕΠΑ ή
Αστυνομικό όργανο, θα επιβάλλονται ποινές. Για τον υπολογισμό των ποινών
θα λαμβάνεται υπόψη
η εν γένει αγωνιστική συμπεριφορά του πληρώματος. Οι ποινές που μπορεί να
επιβληθούν είναι :
- Άρνηση εκκίνησης
στον συγκεκριμένο αγώνα, με απόφαση Αγωνοδικών
- Επιβολή αφαίρεσης
Δελτίου Αθλητού από 4 έως 12 μήνες από την ΕΠΑ
- Παραπομπή στην
Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΑ
APΘPO 10 - METPA AΣΦAΛEIAΣ
10.1
Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα σε αυτοκίνητο που δεν
θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του παραρτήματος J, του EAK, του παρόντος κανονισμού και τις
εγκυκλίους της ΕΠΑ.
10.2
Όλα τα πληρώματα κατά τη διάρκεια των ειδικών διαδρομών πρέπει
να φορούν εγκεκριμένα: σύστημα FHR, φόρμα, κράνος, μακριά εσώρουχα, κάλτσες, μπαλακλάβες,
γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς) και παπούτσια και να είναι δεμένοι με
εγκεκριμένες ζώνες ασφαλείας (Παράρτημα L της FIA Κεφάλαιο ΙΙΙ - Εξοπλισμός οδηγών).
10.3
Aπαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή
αποκλεισμού:
α. Nα κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το αυτοκίνητο τους
αντίθετα με τη φορά του αγώνα.
β. Tο σπρώξιμο του αυτοκινήτου από τρίτο πρόσωπο
συμπεριλαμβανομένων και των κριτών για οποιοδήποτε λόγο μετά την πτώση της
σημαίας εκκίνησης.
10.4
Yπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι πρέπει να τηρούν τα
εξής, επί ποινή αποκλεισμού:
α. Σε περίπτωση ακινητοποίησης να σταθμεύουν το
αυτοκίνητό τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρεμποδίζονται οι υπόλοιποι
αγωνιζόμενοι.
β. Kάθε φορά που κάποιος αγωνιζόμενος είναι σε θέση να
προσπεράσει να παίρνουν τέτοια θέση πάνω στο δρόμο ώστε να μην δημιουργούν
προβλήματα.
10.5
Τα ιστορικά αυτοκίνητα, σε όποια ομάδα και αν
συμμετάσχουν (σαν Ε ή σαν Ιστορικά) σε ότι αφορά τα θέματα ασφαλείας πρέπει να
ακολουθήσουν τα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν για το ελληνικό πρωτάθλημα, συμπεριλαμβανομένων
των προστατευτικών για το κεφάλι (FHR).
10.6
Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να είναι εξοπλισμένο
με κουτί πρώτων βοηθειών και 1 ανακλαστικό τρίγωνο. Σε περίπτωση που δεν τα φέρει το αυτοκίνητο
μπορεί να του απαγορευτεί η εκκίνηση. Ο εξοπλισμός θα ελεγχθεί στον αρχικό
τεχνικό έλεγχο και μπορεί να ελεγχθεί και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Υπενθυμίζεται
στους αγωνιζόμενους ότι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μέσα στο αυτοκίνητο
πρέπει να βρίσκονται 2 κόφτες ζωνών ασφαλείας. Πρέπει να είναι εύκολα
προσβάσιμοι στον οδηγό και στον συνοδηγό όταν είναι καθισμένοι και φορούν τις
ζώνες ασφαλείας (άρθ. 253.6, Παράρτημα J).
10.7 Πινακίδα SOS/ΟΚ
10.7.1 Κάθε πλήρωμα πρέπει να έχει μέσα στο
αγωνιστικό ένα πλαστικοποιημένο χαρτόνι διαστάσεων τουλάχιστον 42 Χ 29 (Α3),
που από την μία πλευρά να έχει ένα κόκκινο “SOS”
και από την άλλη πλευρά ένα πράσινο “OK” . Το συγκεκριμένο έντυπο
θα διανέμεται από τον Οργανωτή στον Διοικητικό Έλεγχο.
10.7.2 Σε περίπτωση ατυχήματος όπου απαιτείται άμεση
ιατρική επέμβαση, πρέπει, όπου είναι δυνατόν, να επιδειχθεί αμέσως το κόκκινο
σήμα “SOS” στα επόμενα αυτοκίνητα.
10.7.3 Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο
SOS ή δει ένα αυτοκίνητο να έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα όπου τα δύο μέλη του
πληρώματος βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο
SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση για να δώσει βοήθεια. Επίσης θα
σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που θα
φτάσει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως
επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να
πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας.
10.7.4 Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται
άμεση ιατρική βοήθεια, ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να επιδείξει καθαρά το
σήμα ΟΚ στα επόμενα αυτοκίνητα και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο (αν υπάρχει)
προσπαθεί να βοηθήσει.
10.7.5 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο
πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό από
τους άλλους αγωνιζόμενους.
10.7.6 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από ένα αγώνα
πρέπει να ενημερώσει για αυτή την εγκατάλειψη τους οργανωτές το συντομότερο
δυνατόν, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
Κάθε
πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται με όλους τους παραπάνω κανόνες, θα αναφέρεται
στους Αγωνοδίκες.
10.8
ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
Αν ένα πλήρωμα αναμειχθεί σε ατύχημα όπου τραυματίστηκε
κάποιος θεατής, ο συγκεκριμένος οδηγός ή ο
συνοδηγός πρέπει να παραμείνει στο σημείο του ατυχήματος και να
σταματήσει το επόμενο αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να αναφέρει το γεγονός στον
επόμενο ενδιάμεσο.
Οι νόμοι πρέπει να ληφθούν υπόψη σε σχέση με της διαδικασίες
που πρέπει να ακολουθήσουν σχετικά με τα ατυχήματα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα που θα σταματήσουν
από αυτή τη διαδικασία, θα δοθεί χρόνος σύμφωνα με το άρθρο 34 του Γ.Κ.
Ράλλυ/Ράλλυ Σπριντ.
10.9
ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΓΩΝΟ
10.9.1
Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να φέρει ένα κόκκινο
ανακλαστικό τρίγωνο το οποίο, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σταματήσει σε μία Ε.Δ.,
πρέπει να τοποθετηθεί από ένα μέλος του πληρώματος σε εμφανές σημείο, τουλάχιστον
50μ. πριν το αυτοκίνητο, ώστε να προειδοποιεί τους οδηγούς που ακολουθούν. Το τρίγωνο
πρέπει να τοποθετηθεί στην ίδια πλευρά του δρόμου με αυτή του αυτοκινήτου. Σε κάθε
πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται μπορεί να επιβληθεί ποινή, στην κρίση των Αγωνοδικών.
10.9.2
Αυτό το τρίγωνο πρέπει να τοποθετείται ακόμα και αν το σταματημένο
αυτοκίνητο είναι εκτός δρόμου.
10.10
ΧΡΗΣΗ ΚΟΚΚΙΝΗΣ
ΣΗΜΑΙΑΣ
10.10.1
Περνώντας μπροστά από μία επιδεικνυόμενη κόκκινη σημαία ο
οδηγός πρέπει να μειώσει αμέσως ταχύτητα, να κρατήσει αυτή τη μειωμένη ταχύτητα
μέχρι το τέλος της Ε.Δ. και να ακολουθήσει τις οδηγίες των κριτών ή των οδηγών των
οχημάτων άμεσης επέμβασης. Οι σημαίες θα επιδεικνύονται σε όλα τα σημεία που προηγούνται
του ατυχήματος. Μη συμμόρφωση με αυτόν τον κανόνα θα επιφέρει ποινή στην κρίση των
Αγωνοδικών.
10.10.2
Το πλήρωμα στο οποίο επιδείχθηκε η κόκκινη σημαία θα λάβει
ένα θεωρητικό χρόνο για την Ε.Δ., σύμφωνα με τις διαδικασίες όπως αναφέρονται στο
άρθρο 34 του Γ.Κ. Ράλλυ/Ράλλυ Σπριντ.
10.10.3
Η κόκκινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά
από εντολή του Αλυτάρχη. Η κόκκινη σημαία μπορεί να επιδεικνύεται μόνο από κριτή
που φορά το διακριτικό γιλέκο κατά προτίμηση στο χρώμα που συνιστάται στο Παράρτημα
Η (της FIA) επάνω στο οποίο φαίνεται το σήμα του ενδιαμέσου (κεραυνός). Ο χρόνος
επίδειξης της σημαίας θα καταγράφεται και θα γνωστοποιείται στους Αγωνοδίκες από
τον Αλυτάρχη.
10.10.4
Εκτός από την κόκκινη σημαία καμία άλλη σημαία δεν επιτρέπεται
να επιδεικνύεται σε οποιοδήποτε σημείο της Ε.Δ.
10.10.5
Η κόκκινη σημαία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε σημείο
με ενδιάμεσο κριτή (τοποθετημένος περίπου κάθε 5χλμ).
10.10.6
Σε μία Υπερειδική επιτρέπεται η χρήση διαφορετικού συστήματος
σηματοδότησης (πχ αναβοσβήνοντα φώτα). Πλήρεις λεπτομέρειες πρέπει να αναφέρονται
στο Συμπληρωματικό Κανονισμό.
10.11
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΕΚΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Ο Οργανωτής υποχρεούται να προσφέρει βοήθεια και να καταβάλει
κάθε προσπάθεια για την ρυμούλκηση, ή επαναφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο με τα
μέσα που διαθέτει και στη συνέχεια να το μεταφέρει στον ΣΕΧ ή στο ΣΤΟΠ.
Η μεταφορά εκτός της Ε.Δ. από τον Οργανωτή, σε περίπτωση επανάληψής
της, θα γίνεται μετά το τέλος όλων των περασμάτων του αγώνα, ανεξάρτητα αν
αποτελείται από 2 ή 3 Τμήματα.
Ο Οργανωτής δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που επιτευχθεί
μεν η επαναφορά στο δρόμο, αλλά λόγω ειδικών συνθηκών το αυτοκίνητο υποστεί ζημιές.
Επίσης ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη, ασφάλεια
και μεταφορά του αυτοκινήτου από τον ΣΕΧ ή το ΣΤΟΠ στον τόπο προορισμού του.
ΑΡΘΡΟ 11 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Στον αγώνα ισχύει το
άρθρο 2.5 της εγκυκλίου 10/2018, σύμφωνα με το οποίο δίνεται η δυνατότητα στους
συμμετέχοντες να περάσουν Αρχικό Τεχνικό Έλεγχος με βάση το ΔΤΤ.
Επισημαίνεται ότι τα επόμενα άρθρα του
παρόντος κανονισμού ισχύουν ακόμα και αν ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος γίνει με
βάση το ΔΤΤ.
11.1
Τα αυτοκίνητα μπορούν να παρουσιαστούν
στον αρχικό τεχνικό έλεγχο από εκπρόσωπο της ομάδας.
11.2
Στον αρχικό τεχνικό έλεγχο οι αγωνιζόμενοι
πρέπει να παρουσιάσουν τον απαιτούμενο εξοπλισμό ένδυσης (Σ.Κ. άρθρο 10.2), συμπεριλαμβανομένων
των FHR που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν.
11.3
Το πλήρωμα πρέπει να παρουσιάσει στους
Τεχνικούς Εφόρους το πλήρως επικυρωμένο δελτίο αναγνώρισης και το Δελτίο Τεχνικής
Ταυτότητας (ΔΤΤ). Το ΔΤΤ σφραγίζεται από τους Τεχνικούς Εφόρους και όχι από τη Γραμματεία
του αρχικού τεχνικού ελέγχου.
11.4
Οι τεχνικοί έφοροι μπορεί να ζητήσουν την
ταυτοποίηση του αυτοκινήτου.
11.5
Εάν κατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο ένα
αυτοκίνητο βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή/και τους κανονισμούς
ασφαλείας, οι Αγωνοδίκες μπορεί να ορίσουν μία συγκεκριμένη ώρα μέχρι την οποία
το αυτοκίνητο πρέπει να γίνει σύμφωνο ή να του απαγορεύσουν την εκκίνηση.
11.6
Σε κάθε πλήρωμα που θα καθυστερήσει να
παρουσιαστεί στον διοικητικό έλεγχο και/ή στον αρχικό τεχνικό έλεγχο, στον χρόνο
που αναφέρεται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό θα απαγορευτεί η εκκίνηση στον αγώνα,
εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας που θα κριθεί από τους Aγωνοδίκες.
11.7
Για τα έγγραφα που πρέπει να προσκομιστούν
στον αρχικό τεχνικό έλεγχο βλέπε και εγκύκλιο 2, θέμα ΙΙΙ.
- Αγωνιστικές άδειες (Δελτίο Αθλητού) και διπλώματα οδηγού και συνοδηγού
- Αγωνιστική άδεια συμμετέχοντος (για μη προσωπικές
συμμετοχές)
- Επίσημα έγγραφα αγωνιστικού αυτοκινήτου (άδεια
κυκλοφορίας, εξουσιοδότηση με το γνήσιο υπογραφής του ιδιοκτήτη βεβαιωμένου από
την αστυνομία, Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας αυτοκινήτου, homologation κ.λπ.). Αν το
αυτοκίνητο διαθέτει αγωνιστικές πινακίδες, πρέπει να προσκομιστεί το βιβλίο της
ΕΘΕΑ, το οποίο θα σφραγίζει η γραμματεία.
- Ο κυβισμός του αυτοκινήτου πρέπει
να ανταποκρίνεται στην άδεια κυκλοφορίας.
Σε αντίθετη περίπτωση υποχρεωτικά
θα πρέπει να εκδίδονται αγωνιστικές πινακίδες.
- Απαγορεύονται ΑΥΣΤΗΡΑ οι πινακίδες ΔΟΚ και Μ.
- Iατρικές βεβαιώσεις (για αλλοδαπούς αγωνιζόμενους)
- Τυχόν ελλείψεις στη δήλωση συμμετοχής
11.8
O αρχικός τεχνικός έλεγχος που πραγματοποιείται
πριν την εκκίνηση θα είναι γενικής μορφής:
Oρατή συμφωνία του αυτοκινήτου με την
κατηγορία που έχει δηλωθεί, εξοπλισμός ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον KOK, εξοπλισμός
και ρουχισμός του πληρώματος κλπ.
Kατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο θα γίνεται
σε όλα τα αυτοκίνητα με turbo έλεγχος και σφράγιση των περιοριστών.
Το σασί και ο κινητήρας του αυτοκινήτου,
είναι δυνατόν να σφραγισθούν σε οποιαδήποτε στιγμή.
Ο τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιείται
από τον Επικεφαλής Τεχνικό Έφορο και τους βοηθούς του.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
APΘPO 12 - EKKINHΣH
12.1
Επίσημη ώρα
Επίσημη ώρα
του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει ο τηλεφωνικός αριθμός “14844” .
12.3
Σειρά
εκκίνησης
Η σειρά
εκκίνησης ακολουθεί την σειρά εκκίνησης των αγώνων ράλλυ.
12.4
Χρονομέτρηση της Ε.Δ.
Η χρονομέτρηση της
Ε.Δ. θα γίνεται με αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα στο εκατοστό του δευτερολέπτου.
12.5
Άφιξη αυτοκινήτων
στον χώρο της εκκίνησης
Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιαστούν στον χώρο του ΣΕΧ
εκκίνησης του πρώτου τμήματος το Σάββατο
21 Απριλίου και ώρα 15:00
12.6
Εκκίνηση Αγώνα
H εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί σε διαστήματα 1 λεπτού το Σάββατο 21 Απριλίου
2018 στις 16:00 από την έξοδο του service park.
Καθυστέρηση
μεγαλύτερη από 15 λεπτά στον πρώτο ΣΕΧ (εκκίνηση αγώνα) επιφέρει τον αποκλεισμό
από τον αγώνα.
12.7
Ταχύτητα των
αυτοκινήτων μέσα στο “Service Park” και τον “χώρο ανεφοδιασμού”
H ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στο χώρο
επισκευών απαγορεύεται να ξεπερνάει τα 20
χλμ/ώρα και στους χώρους ανεφοδιασμού τα 5
χλμ/ώρα.
12.8
Λανθασμένη εκκίνηση
Η λανθασμένη εκκίνηση, ειδικά η
εκκίνηση πριν δοθεί σήμα, επιφέρει τις παρακάτω ποινές:
1η παράβαση 5 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε
νωρίτερα
2η παράβαση 10 δευτερόλεπτα συν τον
χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
3η
παράβαση 30 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε
νωρίτερα
Επιπλέον
παραβάσεις: Στη κρίση των Αγωνοδικών
Αυτές οι ποινές δεν αποκλείουν
βαρύτερες κυρώσεις από τους Αγωνοδίκες, αν το κρίνουν απαραίτητο.
12.9
Καθυστέρηση στη
διαδικασία εκκίνησης ΕΔ
12.9.2 Ακινητοποίηση αυτοκινήτου μεταξύ
ΣΕΧ – ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ: Σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – Αφετηρίας ο μέγιστος
χρόνος μέχρι τη γραμμή της Αφετηρίας
είναι τα 5 λεπτά. Ο κριτής θα του γράψει στο καρνέ νέα ώρα εκκίνησης. Η ποινή που θα επιβληθεί για κάθε λεπτό πέρα από την αρχικά προβλεπόμενη ώρα εκκίνησης , είναι 10’’ για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης. Μετά την παρέλευση των 5 λεπτών θα τίθεται
εκτός αγώνα και θα μετακινείται
σε
θέση που να μην εμποδίζει
την
ομαλή ροή των υπολοίπων αγωνιστικών αυτοκινήτων.
12.9.3 Καθυστέρηση
εκκίνησης από υπαιτιότητα του πληρώματος: Σε περίπτωση καθυστερημένης εκκίνησης που οφείλεται στο πλήρωμα, ο κριτής θα γράψει στο καρνέ νέα ώρα και η ποινή που θα επιβληθεί θα είναι 1 λεπτό, για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης, ενώ συγχρόνως
το πλήρωμα θα αναφερθεί
στους Αγωνοδίκες ασχέτως αν πραγματοποιήθηκε ή όχι η Ε.Δ.
Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης της εκκίνησης
είναι τα 5 λεπτά
(άρθρο 32.4.1).
12.9.4
Αδυναμία εκκίνησης στη γραμμή της
αφετηρίας: Κάθε αυτοκίνητο που δεν είναι σε θέση να εκκινήσει από τη γραμμή εκκίνησης μέσα στο διάστημα των 20 δευτερολέπτων που ακολουθούν
το
σήμα εκκίνησης, θα αποκλείεται
και
θα απομακρύνεται αμέσως σε ασφαλή
θέση.
12.10
Λήξη τελικού Parc Fermé (μετά τον
τερματισμό)
Το τελικό Parc Fermé θα λήξει 15’ λεπτά μετά τον τερματισμό
του τελευταίου αυτοκινήτου, ασχέτως με την προγραμματισμένη ώρα ανάρτησης των
προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων. Όσοι αγωνιζόμενοι επιθυμούν να καταθέσουν
ένσταση για τεχνικό θέμα πρέπει να την καταθέσουν μέχρι τη λήξη του Parc Fermé.
12.11
Τελικός τεχνικός
έλεγχος
Σάββατο 21 Απριλίου
2018 στην πλατεία των Θρακομακεδόνων. μετά το τρίτο σκέλος.
ΑΡΘΡΟ 13 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ
ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Εάν για οποιονδήποτε λόγο διακοπεί ή
σταματήσει η διεξαγωγή μίας Ε.Δ., σε κάθε πλήρωμα που επηρεάστηκε, θα του δοθεί
από τον Αλυτάρχη ένας χρόνος που θα θεωρηθεί ως δίκαιος. Σε περίπτωση αδυναμίας
του Αλυτάρχη, οι χρόνοι θα δοθούν από τους Αγωνοδίκες. Μολαταύτα, κάθε πλήρωμα
υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή της Ε.Δ. σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να
ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα χρεωθεί με τον πραγματικό χρόνο που έκανε, αν
έκανε.
.
ΑΡΘΡΟ 14 - ENΣTAΣEIΣ KAI EΦEΣEIΣ
14.1
Στους αγώνες το παράβολο ένστασης ορίζεται στο ισόποσο
του παραβόλου συμμετοχής.
14.2
Aν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και
συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων ενός αυτοκινήτου ο ενιστάμενος οφείλει να
καταθέσει το προβλεπόμενο από τη σχετική εγκύκλιο της ΕΠΑ ή το ορισθέν από τους
Αγωνοδίκες ποσόν (βλέπε εγκύκλιο 3/2017).
14.3
Tα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον
ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου
γίνεται η ένσταση όταν αυτή γίνει δεκτή (βλέπε εγκύκλιο 3/2018).
14.4
Aν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και αν τα έξοδα για τη
μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που κατατέθηκε, η διαφορά
θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση, αν τα έξοδα είναι λιγότερα,
θα του επιστραφεί η διαφορά (βλέπε εγκύκλιο 3/2018).
14.5
Oι συμμετέχοντες έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με
τον EAK (Άρθρο 15.2). Tο
παράβολο της έφεσης ορίζεται στα 1000 €, καταβάλλεται με την υποβολή της
πρόθεσης
14.6
Σε περίπτωση
Ένστασης τα αυτοκίνητα θα ελεγχθούν στο συνεργείο Tsertos Tuning, Ν. Τσέρτος
,Κασομούλη 59 Ν.Κόσμος
APΘPO 15 - KATATAΞEIΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
15.1 Τα αποτελέσματα των τελικών κατατάξεων οριστικοποιούνται 30’ λεπτά μετά την
ανακοίνωσή τους.
15.2 Τα αποτελέσματα θα
ανακοινωθούν στο χώρο της Γραμματείας του αγώνα στην πλατεία των Θρακομακεδόνων
το Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 30΄μετά τη λήξη της προθεσμίας των ενστάσεων.
APΘPO 16 - ΒΡΑΒΕΙΑ-ΚΥΠΕΛΛΑ
Υποχρεωτικά τα
έπαθλα που απονέμονται εις διπλούν έχουν ως εξής: Γενική Κατάταξη Στους Nικητές: Kύπελλα Στους
δεύτερους: Kύπελλα Στους τρίτους: Kύπελλα Γενική Kατάταξη F2 Στους Nικητές: Kύπελλα Στους
δεύτερους: Kύπελλα Στους τρίτους: Kύπελλα Kατάταξη Kατηγοριών Στους
νικητές κάθε κατηγορίας: Κύπελλα Στους δεύτερους κάθε κατηγορίας: Kύπελλα Στους
τρίτους κάθε κατηγορίας: Kύπελλα Στους 3 πρώτους της γενικής
κατάταξης απονέμονται κύπελλα.
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Γενική Κατάταξη Στους Nικητές: Kύπελλα Στους
δεύτερους: Kύπελλα Στους τρίτους: Kύπελλα Στους 3
πρώτους της γενικής κατάταξης ιστορικών απονέμονται κύπελλα εφόσον εκκινήσουν
τουλάχιστον 8 αυτοκίνητα. Aν εκκινήσουν 7 αυτοκίνητα σε κάθε
κατηγορία, θα απονεμηθούν κύπελλα στους δύο πρώτους και αν εκκινήσουν 6
αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία, θα απονεμηθούν κύπελλα μόνο στους πρώτους.
Κατάταξη κάθε κατηγορίας Στους Νικητές: Κύπελλα Kατάταξη κλάσεων
Στοuς Nικητές: Kύπελλα Αν
εκκινήσουν πάνω από τρεις (3) σε κατηγορία ή κλάση π.χ. τέσσερις (4) θα γίνεται
απονομή κυπέλλων στους δυο (2) πρώτους, ενώ αν εκκινήσουν πέντε( 5) και άνω θα
γίνεται απονομή κυπέλων στους τρεις (3) πρώτους κάθε κατηγορίας ή κλάσης. Στην F2 απονέμονται κύπελλα στους 3 πρώτους εφόσον εκκινήσουν
τουλάχιστον 8 αυτοκίνητα. Aν εκκινήσουν 7 αυτοκίνητα σε κάθε
κατηγορία, θα απονεμηθούν κύπελλα στους δύο πρώτους και αν εκκινήσουν 6
αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία, θα απονεμηθούν κύπελλα μόνο στους πρώτους. Στις
υπόλοιπες κατηγορίες ((C1, C2, C3 κ.λπ.)
απονέμονται κύπελλα στους τρεις (3) πρώτους εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 6
αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Αν εκκινήσουν 5 αυτοκίνητα θα απονεμηθούν
στους δύο (2) πρώτους σε κάθε κατηγορία και αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα θα
απονεμηθούν κύπελλα μόνο στους πρώτους. Δεν θα απονέμονται κύπελλα σε Ομάδες και Κλάσεις.
ΑΡΘΡΟ 17 - AΠONOMH
H απονομή των Eπάθλων
θα γίνει το Σάββατο 21 Απριλίου στην πλατεία των Θρακομακεδόνων στις 24:00.
17.1 Τα πληρώματα που κατατάσσονται και βραβεύονται, είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στην τελετή απονομής του εκάστοτε αγώνα. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, πρέπει να παρευρίσκεται τουλάχιστον το ένα από τα δύο μέλη του πληρώματος. Σε περίπτωση που κανένα μέλος του πληρώματος δεν παραστεί στην τελετή απονομής, οι Αγωνοδίκες θα επιβάλουν χρηματική ποινή ύψους 200€.

.